| Learn Deutsch | |
|
|
|
Autori | Mesazh |
---|
Meteor V.I.P
Numri i postimeve : 1386 Mosha : 38 Vendi : Në ferr...!! Reputacioni : 22 Data e regjistrimit : 15/02/2009
| Titulli: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 9:55 pm | |
| Alfabeti i gjuhes gjermane permbahet nga 26 shkronja :
A (a) L (el ) W ( ve ) B (be) M (em) X ( iks ) C (ce) N (en ) Y ( Ypsilon) D (de) O (o ) Z ( cet ) E (e ) P ( pe) F (ef) Q ( ku) G (ge) R ( er) H (ha) S ( es ) I ( i ) T ( te ) J (jot ) U ( u ) K ( ka) V ( fau )
Ne gjuhen gjermane lexohen shkronjat ashtu sic shkruhen , perveq shkronjave
"ch" (lexohet si shkronja "h" ) "ck" ( k ) "sch" ( sh) "ä " ( e ) "rr" ( r) "ll" ( l ) "ü" ( y ) "ß" ( s )
Zanoret jane a, e , i , o, u !!
Kurse shkrojna " S " , para nje zonore ( a,e,i,o,u ) gjithemon lexohet "s " , kurse para nje bashktingllore gjithemon lexohet " sh". | |
|
| |
Meteor V.I.P
Numri i postimeve : 1386 Mosha : 38 Vendi : Në ferr...!! Reputacioni : 22 Data e regjistrimit : 15/02/2009
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 9:57 pm | |
| Personal Pronomen ( Peremrat Pronore )
Singular ( Numri i njejes ) ich - une du - ti er - ai , sie - ajo, es- perdoret vetem per gjinine asnjeanese
Plural ( Numri i shumes ) wir - ne ihr - ju Sie - ata ose ato | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 9:59 pm | |
| 1.Guten Morgen - Miremengjes 2.Guten Tag - Miredita 3.Guten Abend - Mirembrema 4.Hallo - Tungjatjeta 5.Tschüß - Tung
Wie geht es dir ? - Si je? Wie geht es Ihnen ? - Si jeni
Danke, mir geht es gut ! - Jam mire, falemnderit ! Mir geht es nicht gut ! - Nuk jam mire !!! Ich fühle mich nicht gut !
ja - po nein - jo gut - mire schlecht - keq Bitte! - Ju lutem Danke / Dankeschön - Falemnderit Entschuldigung/ Pardon/ Es tut mir leid - me falni
In Ordnung - ne rregull Sehr gern - me kenaqsi
vielleicht (filajht) - ndoshta manchmal - ndonjeher oft - shpesh immer - gjithemon
Ich weiss - e di Ich weiss es nicht. - nuk e di Ich verstehe es nicht. - Nuk e kuptoj. Ich bin mir sicher. - Jam i / e sigurt . Ich bin mir nicht sicher. - Nuk jam i/e sigurt.
Macht nichts. - S' ka gje ! Keine Ursache - S'ka perse! Stören Sie sich nicht ! - Mos u shqetsoni ! | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:00 pm | |
| 1. Herr - zoteri 2. Frau - zonje 3. Fräulein - zonjush 4. Bürger - Qytetar 5. Einwohner ( ajnvohner) - Banor 6. Kollege - koleg 7. Kollegin - kolege 8. Freund - shok, mik 9. Dolmetscher ( dolmeqer) - Perkthyes | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:01 pm | |
| Was ? - Cka?( Was machst du heute Abend? - Cka do besh sonte ne mbremje ? )
Wo ? - Ku ? ( Wo bist du ? - Ku je ? )
Wer ? - Kush ? ( Wer sind Sie ? - Kush jeni ju?
Wie ? - Si ? ( Wie geht es Ihnen ? - Si jeni ? )
Wohin ? - Ku ? ( Wohin wollen wir gehen ? - Ku do shkojm ? )
Wann ? - Kur ? ( Wann kommst du wieder ?- Kur do te vish perseri ?)
Wie viel ? - Sa ? (Wie viel kostet dieses Buch? - Sa kushton ky liber?)
Welche ? - Cila ? (Welche Farbe gefällt dir ?-Cila ngjyre te pelqen?)
Wen ? - Kend ? ( Wen möchtest du heute Abend treffen? -Kend don ta takosh sonte mbrema ? ) Warum ? - Pse? (Warum bist du traurig? - Pse je e pikelluar? ) | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:01 pm | |
| Eigenschaftswörter (Adjektive) - Vetit
gut - i (e) mire schlecht- i (e) keq (e) breit- i (e) gjere schmal (eng) - i (e) ngushte schön- i (e) bukur hässlich- i (e) shemtuar lang - i (e) gjate kurz - i (e) shkurter interessant - interesant uninteressant - jo interesant hell - (e) qelt dunkel - (e) erret teuer - (e) shtrenjet billig - (e) lire neu - i ri , re alt - i (e) vjeter schnell - i (e) shpejte langsam - i (e) ngadalet stark - i (e) forte schwach - i (e) dobet lustig - qesharak traurig - i (e) merzitur / pikelluar glücklich - i (e) hareshem streng - i (e) ashper/ rezikshem melancholisch - melankolik(e) | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:03 pm | |
| Foljët
Foljët ne gjuhen gjermane shkruhen gjithmonë me shkronja te vogëla perveq ne fillim te nje fjalie
Jane 2 llojë foljë "foljet e rregullta" dhe ato te" parregullta" !!!
Keto jane disa nga " foljet e rregullta "( regelmäßige Verben ) : schauen --per te shikuar öffnen---per te hapur
kaufen---per te blere
reden---per te biseduar
sprechen--per te biseduar,folur
diskutieren---per te diskutuar
arbeiten---per te punuar
möchten---per te deshiruar
wollen---per te dashtur(dua,don)
zahlen---per te paguar
wählen---per te zgjedhur
reduzieren--per te liruar | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:03 pm | |
| Kurse ketu janë disa "folje te parregullta " !!
backen - per te gatuar
beginnen - per te filluar
denken - per te menduar
essen - per te ngrën
gehen - per te shkruar
fliegen - per te fluturuar
helfen - per te ndihëmuar
schreiben - per te shkruar
singen - per te kenduar
treffen - per tu takuar
verlieren - per te humbur
trinken - per te pirë | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:04 pm | |
| Ditet e javes -Wochentage
E Hene- Montag(Montag) E Marte- Dienstag(DIenstag) E Merkure- Mittwoch(Mitvoh) E Ejte- Donnerstag(Donerstag) E Premte- Freitag(frajtag) E Shtune- Samstag(Zamstag) E Dielle- Sonntag(Zontag)
Muaji - der Monat
Janar - Januar ( januar) Shkurt - Februar ( februa) Mars - März ( merc) Prill - April ( april ) Maj - Mai (maj) Qeshor - Juni ( juni) Korrik - Juli ( juli) Gusht - August ( august) Shtator - September (september) Tetor - Oktober (oktober) Nëntor- November ( november) Dhjetor - Dezember ( december)
Stinët e vitit - Jahreszeiten
Pranvera - der Frühling Vera - der Sommer Vjeshta - der Herbst Dimri - der Winter | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:05 pm | |
| Percaktimi i diteve-shprehje kohore
Dita- der Tag(Den tag) Dite pune- Der Werktag (Verktag) Dite feste- Der Feiertag (Fajertag) çdo ditë- täglich (ta:glih) java- Die Woche (Di vohe) Muaj- der Monat (Monat) Vitë- Jahr (ja;r) Sot- Heute (hojt;e) Dje- gestern (gest,ern) Pardje- vorgestern (forgeste;rn) Neser- morgen (morgen) Paneser- Übermorgen (ybermorgen) Dreka- der Mittag (Mitag) Pas dreke- Nachmittags (na:hmita:gs) Ne mengjes- Morgens (morgens) Ne mbremje- Abends (a;bends) Naten -Nachts (nahts) Sonte- Heute abend (hojte abend) Mbreme- gestern Abend (gestern abend) Vonë- Spät (shpet) | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:06 pm | |
| sekond -- Sekunde minute -- Minute ore -- Stunde (shtunde) nje cerek - eine Viertel (firtel) Stunde nje gjysem ore - eine halbe Stunde dite - Tag nate - Nacht mesdite - Mittag pasdite - Nachmittag jave -- Woche dy jave -- zwei Wochen mengjes - Morgen paradite - Vormittag mbremje -- Abend muaji - Monat viti -- Jahr stine -- Jahreszeit dekade -- Jahrzehnt shekull -- Jahrhundert pervjetor Jahrestag jubile - Jubiläum | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:06 pm | |
| 1- eins lexohetajns 2-zwei- cvaj 3-drei- draj 4-vier- fir 5-fünf- fynf 6-sechs- zeks 7-sieben- ziben 8-acht- aht 9-neun- nojn 10-zehn- cehn 11-elf- elf 12-zwölf- cvelf 13-dreizehn- drajcehn 14-vierzehn- fircehn 15-fünfzehn- fynfcehn 16-sechzehn- zekcehn 17-siebzehn- zibcehn 18-achtzehn- ahtcehn 19-neunzehn- nojncehn 20-zwanzig- cvancig 21- einsundzwanzig- ajnzundcvancig 22-zweiundzwanzig- cvajuncvancig 30-dreisig- drajsig 40-vierzig- vircig 50-fünfzig- funfcig 60-sechzig- zechcig 70-siebzig- zibcig 80-achtzig- ahcig 90-neunzig- nojncig 100-hundert- hundert | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:07 pm | |
| Pranim dhe refuzim = Zustimmung und Verweigerung
Ja, bitte ! = Po, falemnderit ! Ich bin einverstanden=Jam dakord. Ich bin ganz Ihrer Meinung= Jam plotesisht dakord. (me mendimin tuaj)
Ich habe nichts dagegen= Nuk kam kundershtim. Mit Vergnügen! = Me kënaqësi! Ausgezeichnete Idee = Mendim i shkëlqyeshëm Ihr Vorschlag ist sehr gut = Propozimi juaj është mjaft i mirë. Ich nehme Ihre Einladung an. = E pranoj ftesën tuaj. Sie haben recht. = Keni te drejtë. Ohne Zweifel. = Pa dyshim. Wir sind dessen sicher. = Jemi të sigurtë për këtë. Danke, nein. = Jo, falemnderit. Nein, ich kann nicht. = Jo, nuk mundem. Ich möchte es nicht. = Nuk e dua. Ich muss es ablehnen. = Me duhet te refuzoj. Ich stimme mit Ihnen nicht überein.=Nuk jam dakord me ju. Ich bin dagegen. = Jam kunder. Sie sind im Unrecht. = E keni gabim. Das (Es) ist unmöglich. = Eshtë e pamundur. Das geht nicht. = Gjë që nuk bëhet. | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:08 pm | |
| Pershendetjet e largimit = Abschieds und Grussformeln
Ich muss jetzt gehen. = Më duhet të shkoj tani. Ich muss mich beeilen.= Më duhet të nxitoj. Es tut mir leid, dass ich nicht länger bleiben kann.= Me vjen keq, por nuk mundem te qendroj me gjate.
Ich habe eine Verabredung um 16 Uhr.=Kam nje takim ne oren kater.
Bis bald!Bis später-= Mireupafshim se shpejti. Auf Wiedersehen = Mireupafshim perseri. Ich hoffe, Sie öfters zu sehen= Shpresoj te shihemi me shpesh. Vergessen Sie nicht .... von mir zu grüssen. = Mos harroni tu dergoni te fala nga une ... ! Freundliche Grüsse an alle. = Pershendetje te gjithve. | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:09 pm | |
| Kontinente, Vende, Kryeqytete --Kontinente, Länder, hauptstädte
Evropa (evropiane) -- Europa (europäisch) Azia (aziatike) -- Asien (asiatisch) Amerika (amerikane) -- Amerika (amerikanisch ) Afrika ( afrikan ) -- Afrika ( afrikanisch) Australia (australia ) -- Australien (australienisch) Disa vende evropiane -- Einige europäische Länder ::
Shqiperia (shqip) -- Albanien (albanisch ) Kosova -- Kosovo Maqedonia -- Macedonien Mali i zi -- Montenegro Anglia (angleze) -- England (englisch) Austria (austriake) -- Österreich (österreichisch) Bullgaria (bullgare) -- Bulgarien (bulgarisch) Finlanda (findlandeze) -- Finnland (finnisch) Franca (franceze) -- Frankreich (französisch ) Gjermania (gjerman) -- Deutschland (deutsch) Greqia (greke) -- Griechenland (grichisch) Holanda (holandez) -- Niederlande (niederlänisch) Hungaria (hungarez) -- Ungarn ( ungarisch) Italia (italian ) -- Italien (italienisch) Norvegjia (norvegjeze) -- Norwegen ( norwegisch) Polonia (polak) -- Polen (polnisch) Rumania (rumun) -- Rumänien ( rumänisch) Spanja (spanjoll) -- Spanien (spanisch) Suedia (suedez) -- Schweden (schwedisch) Turqia (turk ) -- Türkei (türkisch) Zvicera (zviceran) -- Schweiz (schweizerisch) | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:10 pm | |
| Si pytet per rrugen ? --- Nach dem Weg fragen
Eshte hera e pare qe vij ke kete qytet. Nuk e di rrugen. --Ich bin zum ersten Mal hier. Ich kenne den Weg nicht.
Mund te me ndihmoni te gjej kete adrese? --Können Sie mir helfen diese Adresse zu suchen ?
Si mund te shkohet ne hotelin me te afert? -- Wie kann ich zum nächsten Hotel kommen?
Mund te me tregoni, ju lutem, rrugen me te shkurter per ne stacioni i trenit ? --Seien Sie so freundlich und zeigen Sie mir den kürzesten Weg zum Bahnhof?
Me falni ju lutem ku te çon kjo rruge? --Entschuldigen Sie, wohin führt diese Straße ?
Me tregoni ju lutem, cilin autobus duhet te marr per te shkuar ne qender te qytetit? -- Bitte, sagen sie mir, welchen Bus ich zum Zentrum der Stadt nehmen muss ?
Sa larg eshte biblioteka e Universitetit prej ketej ? --Wie weit ist die Universitätsbibliothek von hier ?
Ku eshte ndertesa numer 5 ne kete rruge? -- Wo ist die Nr.5 in dieser Straße ?
Jam i huaj ketu dhe kam humbur rrugen !! --Ich bin hier fremd und habe mich verlaufen !!
A te nxjerr kjo rruge ne rrugen kryesore?? ---Führt diese Straße zur Hauptstraße?
Me falni si shkohet ne hotel "Tirana" ? --Verzeihung, wie komme ich zum Hotel "Tirana" ?? | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:11 pm | |
| Të kërkuarit ndjesë --- Entschuldigunsforme ln und Antworten
Më falni! -- Vezeihung/ Pardon/ Entschuldigen Sie !!
Ju kërkoj ndjesë.-- Ich bitte um Entschuldigung.
Me vjen shumë keq. --Es tut mir leid.
Më falni që ju ndërpreva.-- Entschuldigen Sie, dass ich Sie störe.
Më falni për vonesën! -- Entschuldigen Sie die Verspätung!
Duhet t'ju kërkoj ndjesë.-- Ich muss mich entschuldigen.
Më falni që ju lashë të prisni. -- Entschuldigen Sie, dass ich Sie so lange habe warten lassen.
Më falni që ju pengova. -- Entschuldigen Sie bitte, dass ich Sie gestört habe.
Më falni që ju mora kaq shumë kohë (mbajta kaq shumë). --Verzeihen Sie,dass ich Ihre Zeit so lange in Anspruch genommen habe.
S'ka gjë (rëndësi)! -- Das ist nicht so wichtig!
Nuk prishë punë! -- Das macht nichs aus/ Es schadet nichts.
Mos u shqetësoni.-- Machen Sie sich keine Sorgen darüber!
S'ka nevojë t'më kërkoni të falur. -- Es ist nicht nötig sich zu entschuldigen!! | |
|
| |
Meteor V.I.P
| Titulli: Re: Learn Deutsch Tue Jun 23, 2009 10:12 pm | |
| Ngjyra -- Farbe
e kuqe - rot (rot) e verdhë - gelb (gelb) kafe - braun /braun ) e gjelbër - grün (gryn) blu - blau e zezë - schwarz (shvarz ) e bardhë - weiss (vajs) vjollce - lila rosa - rosa (roza) e portokallë t- orange (oranzh) e larme - bunt | |
|
| |
ILLYRIAN Admin
Numri i postimeve : 2043 Mosha : 34 Vendi : UNITED STATES OF ALBANIA Reputacioni : 35 Data e regjistrimit : 13/02/2009
| Titulli: Re: Learn Deutsch Sun Jul 03, 2011 12:58 am | |
| | |
|
| |
ILLYRIAN Admin
Numri i postimeve : 2043 Mosha : 34 Vendi : UNITED STATES OF ALBANIA Reputacioni : 35 Data e regjistrimit : 13/02/2009
| Titulli: Re: Learn Deutsch Sun Jul 03, 2011 11:04 pm | |
| Distribution of Races in the Balkan Peninsula and Asia Minor. | |
|
| |
ILLYRIAN Admin
| Titulli: Re: Learn Deutsch Sun Jul 03, 2011 11:08 pm | |
| Distribution of Races in the Balkan Peninsula and Asia Minor in 1923 taken from Perry Castaneda Library Map Collection.
Distribution of Races in the Balkan Peninsula and Asia Minor 1910 Source: The Historical Atlas by William R. Shepherd, 1923.
As we can see from the above map, the region which Serbian nationalist calls as 'Old Serbia' is inhabited massively by the Albanians. The Albanian compact regions start from Nish in north and reach at Veles in south. | |
|
| |
ILLYRIAN Admin
| Titulli: Re: Learn Deutsch Sun Jul 03, 2011 11:52 pm | |
| A group of Albanians dancing in front of Graçanicë Monastery. This original photo is taken at the beginning of XX century. This clear evidence strengthen even more the fact that all monasteries in Kosova were held by Orthodox Christian Albanians, who later got Serbianized. | |
|
| |
ILLYRIAN Admin
| Titulli: Re: Learn Deutsch Sun Jul 03, 2011 11:58 pm | |
| This picture gives a scene of refugees waves from the so-called 'Seoba Srba' (or the Great Serb Migration). It has been painted by the famous Serbian painter, Paja Jovanović. In the first plan can easily be seen at least six Albanians, whose white dress is evident. This important detail refute the blatant myth that all of deported persons were Serbs. Actually, Patriarch Arsenije III Čarnojević headed his flock, which consist mainly of Orthodox native Albanians from Montenegro, Sandjak and Western Kosova.
Edituar për herë të fundit nga ILLYRIAN në Mon Jul 04, 2011 12:28 am, edituar 1 herë gjithsej | |
|
| |
ILLYRIAN Admin
| Titulli: Re: Learn Deutsch Mon Jul 04, 2011 12:04 am | |
| This original photo showing some members of Council of Church of Peja. Although many of surnames sound Slavic because of their endings, they are in fact, Albanian. If we drop the suffixes, we get a clear picture: Blakić > Blakaj; Lukić > Lukaj, Vulić > Vulaj. Four of them wore the traditional white cap of Albanians.
Edituar për herë të fundit nga ILLYRIAN në Mon Jul 04, 2011 12:26 am, edituar 1 herë gjithsej | |
|
| |
ILLYRIAN Admin
| Titulli: Re: Learn Deutsch Mon Jul 04, 2011 12:05 am | |
| Overleaf the cadaver of Archbishop Sava (1174-1234) are Albanians who bore white 'Plis' (Brimless cap) | |
|
| |
Sponsored content
| Titulli: Re: Learn Deutsch | |
| |
|
| |
| Learn Deutsch | |
|